021 530 003 office@golfcity.rs

ZANIMLJIVOSTI

ZAŠTO IGRATI GOLF

Golf uživa ogromnu popularnost širom sveta sa otprilike 67 miliona ljudi koji ga redovno igraju. Ali u čemu se zapravo krije njegova privlačnost? Naravno, ne postoji jedan određeni razlog, ali ovi koji slede svakako će pojasniti stvar.

 Igra za sve

Golf mogu igrati ljudi svih starosnih dobi i oba pola. Približno 20% golfera su žene.

Poslednjih godina, ukidanje klasnog sistema u društvu odrazilo se i na golf približavajući igru ljudima svih društvenih slojeva.

Takođe, u još skorije vreme, uglavnom zahvaljujući fenomenu Tiger Woods-a, prisutan je i povećan interes za golf među etničkim manjinama.

U tom smislu golf se vratio na početak, jer ga je prvobitno igrala radnička klasa na istočnoj obali Škotske, da bi kasnije usled troškova postao privilegija plemstva i kraljevića.

Partija golfa je svojevrsna i fizička i mentalna vežba bez ulaganja velikog napora. Stoga je igranje golfa zdravo i sigurno.

Nesumljivo, ništa nije tako okrepljujuće kao provođenje nekoliko sati u šetnji linkovima pored mora. Golf je takođe dobar za duh, jer zbližava čoveka sa prirodom.

 Socijalni aspekt

Socijalni aspekt golfa ponekad je isto tako važan kao i provođenje vremena na terenu.

Pridruživanje golf klubu ili društvu je odličan način za druženje, sticanje novih prijatelja i naravno, poslovnih kontakata.

Postoje različite vrste klubova, od onih neformalnih i opuštenih, do onih vrlo discplinovanih sa društvenom hijerarhijom i formalnostima.

Mnogi klubovi organIzuju društvena i takmičarska događanja sa planovima i rasporedom za celu godinu. Uobičajeno je za klub da svakog vikenda tokom letnjih meseci priređuje takmičenja.

Razna golf društva često u grupama putuju u posete klubovima širom zemlje. Ovo može biti dobar izgovor za izlet, kao i prilika za igranje golfa ili sklapanje nekog važnog poslovnog ugovora. U svakom slučaju to je prijatno druženje sa ljudima sličnih interesovanja i obrazovanja.

 Golf je dramatičan sport

Nečija golferska karijera predstavlja čitav serijal ličnih izazova udruženih sa osećajem uspeha (ali i frustracija).

Golf ima bogatu istoriju igranja za nagrade, novac ili jednostavno, slavu.

Zahvaljujuci sistemu hendikepa, igrači različitog kvaliteta i talenta se mogu međusobno nadmetati pod jednakim uslovima.

Naravno, u svakom golferu se uvek odigrava jedna lična bitka koja ima za cilj snižavanje hendikepa sa željom da postane “scratch player”, odnosno igrač sa hendikepom nula.

Ustvari, prosečan golfer žudi da završi partiju na svom omiljenom golf terenu sa parom.

Suprotno uobičajenom mišljenju, naročito ako je pitanju neki od velikih šampionata, na golf terenima je prisutan veliki broj gledalaca.

Veliko je zadovoljstvo obići teren sa nekim slavnim golf igračem deleći njegove uspone i padove, a ponekad i slušajući njihova negodovanja i psovke.

Za vreme čuvenog turnira Ryder Cup-a golf dobija naglašeni internacionalni značaj sa timovima sa suprotnih strana Atlantika koji ne samo što igraju golf, već se bore i za reputaciju i ego svojih kontinenata.

Poslednjih godina, povećana prisutnost golfa na televiziji, naročito na GOLF KANALU, prenela je dramu golfa širom Srbije. Naravno, tome doprinosi i obilje informacija o golfu na internetu koje imaju za cilj promociju ovog sporta.

 Zaključak

Golf ima svakom nešto da ponudi. Može se igrati rekreativno ili profesonalno. Ima podršku u formi nebrojenih fabrika golf opreme, kao i neverovatnom porastu broja terena i obilja informacija u različitim formama.

Kao jedan od najboljih hobija, svakako predstavlja bitan društveni element.

Ako ste se pitali oko čega se diže tolika galama, nadamo se da sada imate dovoljno razloga da golf cenite malo više i da pokušate da se oprobate u golfu.

SMART (ADVENTURE) GOLF

“Golf Actives” istraživanje, koje je nedavno sprovedeno od strane vodeće kompanije za sportska istraživanja Sports Marketing Surveys INC pokazalo je da Adventure golf (mini golf) nije pri vrhu samo kod netradicionalnih verzija golfa koje se igraju u Ujedinjenom Kraljevstvu, već sada po broju igrača ozbiljno izaziva i tradicionalne golf terene s 9 rupa.

Tokom 12-mesečnog perioda istraživanja, jedna petina populacije Ujedinjenog Kraljevstva (9.3 miliona odraslih i 1.7 miliona dece u starosti od 6 do 17 godina) imalo je neku vrstu povezanosti s golfom.

Među njima, 2 miliona (22 %) odraslih i 700 000 (41 %) dece igralo je Adventure Golf, što je 25 % od ukupnog broja igrača!

Na driving range-u je igralo 2,8 miliona (30%) odraslih i 300 000 (18%) dece.

Na putting green-u je vreme provodilo 1,5 miliona i 200 000 dece.

Školu golfa je završilo 200 000 igrača.

Driving range aktivnosti, putting green, Adventure ili Smart golf trenutno privlače više od 50% svih golf igrača iz Ujedinjenog Kraljevstva.

GOLF CITY CENTAR je izgradio koncept koji obuhvata sve pomenute segmente golf igre i svojom atraktivnošću će značajno doprineti razvoju ove plemenite igre na našim prostorima.

Vaš Golf City Centar

U velikom biznisu vlada prećutno pravilo da je golf igra u kojoj se pravi mreža poslovnih veza. Korporativna okupljanja i Team building aktivnosti na golf terenu ili vežbalištu su mnoge svetske kompanije uvrstile u svoje HR kalendare.

Učlanite se i ostvarite razne pogodnosti